باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان سالهاست كه در محله قدیمی تجریش فعالیت گسترده خود را آغاز كرده است. باربری تهران مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات خود توانسته است مناسب ترین قیمت حمل بار در این محله را به متشریان خود ارائه نماید.



مناسب ترین قیمت حمل بار از محله تجریش تهران

باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان سالهاست كه در محله قدیمی تجریش فعالیت گسترده خود را آغاز كرده است. باربری تهران مفتخر است كه ضمن حفظ كیفیت خدمات خود توانسته است مناسب ترین قیمت حمل بار در این محله را به متشریان خود ارائه نماید.
ارائه تخفیفات گسترده سبب شده است كه باربری تهران در بین صدها شركت باربری فعال در زمینه صنعت حمل و نقل استان به عنوان ارزان ترین باربیر شناخته شود و همكنون نیز كافی ست نام ارزان ترین باربری را جستجو نمایید تا با نام باربری تهران بیشتر آشنا شوید.
باربری تهران كه در شهر با برند تجاری نتسان شناخته می شود خدمات گسترده خود را در محله تجریش نیز مانند سایر محل شهر به انجام می رساند. محله تجریش یكی از محله های قدیمی و مشهور در منطقه یك شهرداری تهران محسوب می شود.
مردم این محله نیز مانند سایر نقاط تهران امور حمل و نقل خود را به باربری تهران می سپارند و اعتماد بسیاری بین ایشان با مدیریت باربری تهران بر قرار است.
اما قیمت مناسب تنها دلیل اعتماد مشتریان و انتخاب باربری تهران برای حمل بار محسوب نمی شود. در حقیقت هرگز نباید تنها به قیمت پایین ارائه خدمات اكتفا نمود. چه بسا شركتها یا افرادی وجود داشته باشند كه حاضر باشند با قیمتهای بسیار پایین كار را بپذیرند.
اما این قیمت پایین ایشان به دنبال كاهش كیفیت خدمات انهاست. در صورتی كه خدمات باربری با كیفیت پایین به انجام برسد مثلا در زمانی طولانی تر و یا با خودروهای معیوب و یا كارگران بی تجربه كه به اثاثیه مشتری آسیب بزنند قطعا خدمات ایشان مقبول نخواهد بود.
باربری تهران مفتخر است كه ضمن ارائه قیمتهای پایین كیفیت بالای خدمات خود را نیز حفظ نموده است. حال ممكن است برای شما این سوال پیش بیاید كه باربری تهران چطور توانسته است با وجود ارائه خدمات با كیفیت پایین ترین قیمت را نیز ارائه دهد.
باربری تهران با به كارگیری راهكارهای خلاقانه توانسته است هزینه های عمومی حمل و نقل را به میزان قابل توجهی كاهش دهد. جهت توضیح بیشتر باید ذكر كرد كه هزینه های باربری از سه قسمت عمده تشكیل شده است كه برای كاهش هر كدام از انها برنامه ویژه ای بكار گرفته شده است.
قسمت اول این هزینه مربوطه به پورسانت و سود باربری است كه مدیریت باربری تهران در اقدامی تحسین برانگیز با تخصیص تخفیف هفتاد درصدی توانسته است قسمت اعظم این هزینه را كاهش دهد. این تخفیف استثنایی تنها در باربری تهران اعمال می شود.
برای توضیح دقیق تر به عنوان مثال اگر سهم باربری از هزینه حمل یك محموله ده هزار تومان باشد و به صورت عرف همه شركت های باربری این مبلغ را دریافت كنند باربری تهران با ارائه تخفیف هفتاد درصدی تنها به مبلغ سه هزار تومان اكتفا می نماید.
قسمت دوم هزینه حمل بار به خودرو مخصوص حمل بار و راننده اختصاص دارد و قسمت سوم نیز به كارگران مخصوص بارگیری و تخلیه بار مربوط می شود. در حقیقت با توجه به اینكه قسمت اعظم كار توسط این افراد به انجام می رسد قسمت اعظم هزینه نیز مربوط به ایشان است.
مدیریت باربری تهران برای جذب پرسنل خود حساسیت بسیاری به خرج داده است. تها پرسنلی در این شركت مشغول به فعالیت می شوند كه ضمن تجربه بالا و تعهد كاری بسیار منصف بوده و حاضر باشند با سود و درآمد متعارف مشغول به كار شوند.
از سوی دیگر با استفاده از سابقه بالا و افزایش تعداد سرویسهای حمل بار پرسنلی كه در باربری تهران مشغول به كار باشند می توانند تعداد بیشتری سرویس در طول روز سفارش بگیرند. به این ترتیب حاضر خواهند بود با قیمت پایین تر سرویس های خود را به انجام برسانند.
مجموعه این راهكار سبب شده تا باربری تهران ضمن ارائه قیمتهای استثنایی كیفیت خدمات خود را نیز حفظ نماید.


Top