باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران با توجه به فعالیت گسترده و فراگیر خود در محله باغ فردوس تهران به عنوان ارزان ترین باربری در این محله شناخته شده است. نام برند تجاری این شركت نتسان است و مردم شریف این محله همچون دیگر محله های منطقه یك و دیگر مناطق شهر همواره به كیفیت بالای خدمات و قیمت ارزان این باربری عنایت دارند.



ارزان ترین قیمت باربری در محله باغ فردوس تهران


باربری سراسری تهران با توجه به فعالیت گسترده و فراگیر خود در محله باغ فردوس تهران به عنوان ارزان ترین باربری در این محله شناخته شده است. نام برند تجاری این شركت نتسان است و مردم شریف این محله همچون دیگر محله های منطقه یك و دیگر مناطق شهر همواره به كیفیت بالای خدمات و قیمت ارزان این باربری عنایت دارند.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثیه منزل شما از محله باغ فردوس تهران واقع در منطقه یك شهرداری تهران توسط باربری تهران به انجام می رسد. ارائه پایین ترین قیمت در بین صدها باربری فعال در استان از افتخارات این باربری به شمار می رود.
همچنین ارائه خدمات گسترده بین شهری مخصوص از مبدا تهران به دیگر استانهای كشور خصوصیت بارز باربری تهران بوده و اصول حرفه ای در این زمینه تمام و كمال رعایت می شود و در حال حاضر بزرگترین و محبوب ترین باربری در استان در این زمینه محسوب می شود.
اما قیمت ارزان به تنهایی سبب محبوبیت باربری تهران نیست و عوامل دیگری نیز در این زمینه وجود دارند كه می بایست بدانها پرداخته شود. چرا كه اگر هر شركت خدماتی حاضر باشد به هر نحوی تنها قیمت پایین ارائه دهد هرگز مفید فایده نخواهد بود.
بسیاری از شركتهای خدمات حمل و نقل صرفا جهت كسب مشتری در پی این هستند كه به هر نحو ممكن قیمت خدمات خود را كاهش دهند و در این زمینه از افراد كم تجربه و یا خودروهای مدل پایین استفاده می كنند كه اغلب مشكلاتی را در پی داشته است.
از جمله برخی از این مشكلات می توان به آسیب رساندن به كالاهای حمل و نقلی از یك طرف و تاخیر های غیر قابل قبول به علت خرابی ماشین و یا كوتاهی پرسنل و... كه در مجموعه با عنوان كاهش كیفیت خدمات از ان یاد می كنیم اشاره نمود.
باربری تهران مفتخر است كه توانسته است ضمن بالا نگه داشتن كیفیت خدمات خود مناسب ترین قیمت حمل بار را در استان تهران به مشتریان خود ارائه دهد.
اما حال این پرسش پیش خواهد امد كه چگونه می توان با حفظ كیفیت چنین قیمتهای پایینی در نظر گرفت. برای توضیح بیشتر باید دانست هزینه حمل بار به سه قسمت مختلف تقسیم می شود. قسمت نخست به هزینه راننده و خودرو مخصوص حمل بار اختصاص دارد.
هزینه دوم نیز مربوط به پرسنلی است كه در باربری مشغول به كار هستند از جمله كارگرانی كه در حمل بار به راننده كمك می كنند و بارگیری محصول و یا اثاثیه شما را در خودرو و همچنین تخلیه ان را گس از رسیدن به مقصد بر عهده دارند.
در گام نخست مدیریت باربری تهران حساسیت ویژه ای به خرج داد تا پرسنلی جذب شوند كه ضمن تجربه بالا و تعهد كاری از صفت انصاف نیز برخودار باشند و حاضر باشند با قیمتی منصفانه و سودی متعارف در صنعت حمل و نقل به كار مشغول شوند.
در گام بعدی با پشتكار و فعالیت گسترده باربری تهران در طی چند سال میزان سرویسهای باربری به شكل فزاینده ای افزایش یافته است و این مهم سبب گردیده تا هر خودرو در طول روز تعداد محموله بیشتری را نسبت به سایر باربری ها جا به جا نماید.
این مهم سبب افزایش سود پرسنل با وجود قیمت پایین برای هر حمل بار گردیده است.
قسمت سوم هزینه نیز كه مربوط به پورسانت خود باربری می باشد با توجه به تصمیم مدیریت به میزان هفتاد درصد كاهش یافته و با این تخفیف استثنایی و دیگر مواردی كه ذكر شد باربری تهران به عنوان ارزان ترین باربری در استان معرفی شده است.

Top