باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران كه در بین مردم شریف استان با نام تجاری نتسان معرفی گردیده است مفتخر است كه حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه را از محله جماران تهران واقع در منطقه یك شهرداری به سایر نقاط استان و دیگر شهرهای كشور انجام دهد.



پایین ترین قیمت حمل بار از محله جماران تهران


باربری تهران كه در بین مردم شریف استان با نام تجاری نتسان معرفی گردیده است این باربری وظیفه  حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه را از محله جماران تهران واقع در منطقه یك شهرداری به سایر نقاط استان و دیگر شهرهای كشور بر عهده دارد.
باربری تهران مفتخر است ضمن ارائه ارزان ترین قیمت حمل بار در استان بالاترین كیفیت خدمات باربری را نیز ارائه دهد.
در حقیقت اگر شركتی قیمت پایین را به هر نحوی حاضر باشد ارائه دهد اغلب این امر كاهش كیفیت را در پی خواهد داشت. در خصوص حمل بار این كاهش كیفیت می تواند شامل موارد متنوعی باشد. از جمله آنها می توان به استفاده از خودروهای معیوب و مدل پایین اشاره كرد.
مدیریت باربری تهران همواره به مردم شریف شهر توصیه می كند كه قبل از هر چیز از كیفیت خدمات ارائه شده توسط شركت مورد نظر اطمینان حاصل كنند و بار و اثاثیه خود را به هر شركتی نسپارند و سپس به در بین شركتهای معتبر به قیمت پایین تر رجوع نمایند.
یكی از فاكتورهایی كه نشان دهنده كیفیت بالای خدمات یك باربری است ارائه بارنامه معتبر است. در واقع این حداقل شرط اعتماد به شركتهای فعال در زمینه حمل و نقل به شمار می رود و اگر شركتی از ارائه بارنامه معتبر امتناع ورزد هرگز نمی تواند قابل اعتماد باشد.
باربری تهران علاوه بر ارائه بارنامه معتبر توانسته است خدمات ویژه دیگری را نیز به مشتریان خود تقدیم نماید كه در مجموع رضایت خاطر ایشان را فراهم نماید. از جمله این خدمات می توان به حضور به موقع و وقت شناسی رانندگان باربری تهران اشاره كرد.
با اولین تماس و هماهنگی زمان حمل بار خودروهای به روز و مدل بالای باربری تهران در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند شد و كارگران حرفه ای این باربری محموله و اثاثیه شما را با دقت و سرعت بالا در محفظه بار خودرو بارگیری می نمایند.
سپس رانندگان حرفه ای باربری تهران با استفاده از مسیرهای جانبی و میانبر بهترین و كوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد مورد نظر شما انتخاب می كنند و بار شما در كوتاه ترین زمان ممكن به مقصد می رسد. تخلیه بار نیز با دقت و سرعت بالا به انجام می رسد.
ممكن است جای سوال باشد كه چگونه این كیفیت خدمات بالا توسط باربری تهران به این قیمت پایین عرضه می شود تا جایی كه در بین صدها باربری فعال و قدیمی در شهر تنها باربری تهران به عنوان ارزان ترین باربری در سطح استان و یا كشور شناخته می شود؟
در پاسخ باید گفت كه حمل بار هزینه ای در بر دارد كه این هزینه كه توسط مشتری پرداخت می شود به سه قسمت مختلف تقسیم می گردد. بخش اول سهم خودرو و راننده است. بخش دوم نیز سهم كارگرانی است كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند.
باربری تهران با توجه به سابقه درخشان و طولانی كه در صنعت حمل و نقل دارد و با توجه به اعتماد ویژه ای كه از سوی اغلب همشهریان عزیز به این باربری شده است توانسته تعداد سفارشات بسیار بیشتری را نسبت به دیگر شركتها در طول روز ثبت نماید.
این مهم سبب شده است كه تیم حمل بار شامل راننده و كارگران مخصوص بارگیری محموله در طول روز تعداد سرویس بیشتری را داشته باشند. به این ترتیب با وجود قیمت بسیار پایین تر حمل هر محموله در باربری تهران سود نهایی ایشان افزایش خواهد یافت.
بخش سوم هزینه حمل بار سهم باربری است و به عنوان پورسانت مدیریت باربری در نظر گرفته می شود كه مدیریت باربری تهران با اعمال تخفیف ویژه هفتاد درصدی این مبلغ را به میزان قابل توجهی كاهش داده است و در مجموع همه این موارد قیمت ارزان حمل بار در باربری تهران را سبب شده اند.

Top