باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری سراسری تهران كه در بین مردم شریف شهر با برند تجاری نتسان شناخته می شود مفتخر است كه عنوان بهترین باربری در محله زعفرانیه تهران را واقع در منطقه یك شهرداری تهران مانند دیگر مناطق شهر كسب نموده است. حمل بار با بهترین خدمات و پایین ترین قیمت تخصص باربری تهران است.



بهترین باربری در محله زعفرانیه منطقه یك تهران


باربری سراسری تهران كه در بین مردم شریف شهر با برند تجاری نتسان شناخته می شود مفتخر است كه عنوان بهترین باربری در محله زعفرانیه تهران را واقع در منطقه یك شهرداری تهران مانند دیگر مناطق شهر كسب نموده است. حمل بار با بهترین خدمات و پایین ترین قیمت تخصص باربری تهران است.
باربری تهران با حضوری گسترده و با سابقه ای طولانی در محله های منطقه یك شهرداری تهران از جمله محله زعفرانیه  انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثیه شما را به هر كجای كشور عزیزمان ایران كه در نظر داشته باشید منتقل خواهد كرد.
خدمات فوق العاده باربری تهران در این خصوص را در ادامه به اختصار شرح خواهیم داد.
استفاده از خودروهای مدل بالا و پیشرفته جهت حمل بار سبب می شود كه از سویی بار با اطمینان بیشتری حمل شود و از سوی دیگر امكان خرابی كاهش یافته و تاخیرهای نا به هنگام را به دنبال نخواهد داشت و خاطر مشتری از نظر خودرو كاملا آسوده خواهد بود.
همچنین تنوع خودرویی بالا در مجموعه باربری تهران سبب می شود كه این امكان فراهم آید كه هر محموله ای با خودرو حمل بار مخصوص و مناسب خود حمل گردد. این مهم نیز در وقت و هزینه مشتری تا میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد كرد.
انواع خودروهای نیسان و وانت بار برای حمل بارهای سبكتر و كم حجم تر و انواع خودروهای مخصوص حمل بار متوسط مانند خاور مسقف و غیر مسقف و انواع خودروهای حمل بارهای سنگین و حجیم مانند كامیون و ده چرخ و تریلی و همچنین انواع خودروهای یخچال دار و بدون یخچال از جمله ماشین آلات آماده به كار در باربری تهران به شمار می روند.
تاكید مدیریت باربری تهران به مردم شریف استان همواره چنین بوده كه از خودرو مناسب برای بار مورد نظر خود استفاده نمایند. بدین دلیل كه با این كار اغلب ایمنی بیشتری نیز لحاظ شده و از صدمه دیدن محموله مشتری اجتناب خواهد گردید.
به عنوان مثال برای حمل بارهایی كه در مقابل لرزش ها و تكان های شدید خودروهای حمل بار حساس هستند حتما می بایست از خودروهای نرم تر و با سیستم تعلیق پیشرفته تر استفاده شود تا از وارد آمدن كوچكترین صدمه به بار مشتری جلوگیری به عمل آید.
به عنوان مثالی دیگر با توجه به وضعیت آب و هوایی استان علی الخصوص در سال جاری كه هر از گاهی بارانهای گاه و بی گاه شروع به باریدن می نماید اگر قصد حمل اثاثیه خود را دارید ضروری است از خودروهای با پوشش مناسب استفاده شود.
بهترین انتخاب در این مواقع اغلب خودرو خاور مسقف می باشد كه هم حجم و وزن  نسبتا بالاتری را نسبت به خودروهای سبك وزن تحمل می كنند هم در خیابانهای شلوغ و پر ترافیك تهران بهتر می توانند انتخاب مسیر نمایند و هم در مقابل بارندگی و آسیبهای جانبی ایمن هستند.
از دیگر ویژگی های باربری تهران كه در محله زعفرانیه تهران نمود بیشتری پیدا كرده است به خدمت گرفتن پرسنلی فهیم و كارامد است كه ضمن انجام وظیفه خود  در كوتاه ترین زمان ممكن و با حداكثر دقت و دلسوزی، از سطح فرهنگی و شعور اجتماعی و حرفه ای بالایی نیز برخوردارند.
شعار همیشه حق با مشتری است در باربری تهران به خوبی عینیت یافته است و در هر موردی حتی اگر به نظر برسد كه مشتری دچار اشكال شده است باز حق با مشتری داده می شود تا بدین ترتیب رضایت خاطر ایشان تحت هر شرایطی فراهم آید.
شما نیز می توانید با یك بار تماس با روابط عمومی ما و بعد از اطلاع از شرایط استثنایی باربری تهران و همچنین قیمتها و تخفیفات ویژه آن سفارش خود را ثبت نموده و با یك بار تجربه خدمات این باربری به یكی از مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

Top