باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران كه عنوان ارزان ترین باربری در استان را از ان خود كرده سالهای سال است كه با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور فعالیت می كند. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از محله سوهانك تهران واقع در منطقه یك شهرداری به ارزان ترین قیمت توسط باربری تهران به انجام می رسد.



حمل انواع بار و اثاثیه از سوهانك منطقه یك تهران


باربری تهران كه عنوان ارزان ترین باربری در استان را از ان خود كرده سالهای سال است كه با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور فعالیت می كند. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از محله سوهانك تهران واقع در منطقه یك شهرداری به ارزان ترین قیمت توسط باربری تهران به انجام می رسد.

باربری تهران مفتخر است كه ضمن ارائه با كیفیت ترین خدمات باربری در استان توانسته است ارزان ترین قیمتها را نیز در بین صدها باربری در استان از ان خود كند. شاید برای شما جای سوال باشد كه چطور بالاترین سطح كیفی خدمات با ارزان ترین قیمت همراه شده است؟

در این خصوص باید گفت مدیریت باربری تهران با استفاده از سالها تجربه خود و به كارگیری راهكارهای خلاقانه مدیریت به این مهم دست یافته است. در این مقاله به اختصار به برخی از این راهكارها اشاره می كنیم و شما می توانید با مدیریت خلاقانه این باربری آشنا شوید.

در ابتدا لازم به ذكر است كه در دنیای پیشرفته و صنعتی امروز آنچه اهمیت دارد كاهش هزینه های جاری می باشد. چرا كه ارائه قیمت پایین اگر با كاهش كیفیت خدمات همراه شده باشد شاید در كوتاه مدت جواب دهد اما در ادامه موفقیتی را در پی نخواهد داشت.

چرا كه به مرور زمان اعتبار شركت مذكور از بین رفته و مشتریان تمایلی به استفاده از خدمات آن شركت نخواهند داشت. لذا همه شركتها در كشورهای پیشرفته سعی می كنند كه خدمات خود را در بالاترین سطح كیفی ارائه نمایند.

در نتیجه رقابت این شركت ها بیشتر بر سر كاهش هزینه و كاهش قیمت نهایی خواهد بود.

در وهله نخست باید دانست كه مبلغی كه مشتری برای حمل بار خود می پردازد در سه قسمت مختلف هزینه می شود. قسمت نخست به پورسانت شركت است كه به باربری اختصاص می یابد. این مبلغ در ازای هزینه های جاری باربری و سود شركت در نظر گرفته شده است.

مدیریت باربری تهران در گام نخست با اختصاص تخفیفی هفتاد درصدی در این بخش گام بلندی برای كاهش قیمت نهایی خود برداشته است. بدین ترتیب كه باربری تهران از هفتاد درصد سود خود به نفع مشتری صرفه نظر كرده و این مبلغ از قیمت نهایی مستقیما كسر می گردد.

بخش دوم مبلغ پرداختی توسط مشتری به هزینه خودرو و راننده مربوط می شود. این قسمت كه بخش اعظم مبلغ را شامل می شود نیز باید به روشی كاهش یابد. همچنین بخش سوم و انتهایی نیز به هزینه كارگران باربری كه وظیفه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند اختصاص دارد.

            باربری مشهد برای كاهش این دو قسمت در ابتدا سعی نموده كه از پرسنلی استفاده نماید كه ضمن كارامدی و تجربه و تعهد كاری بالا منصف بوده باشند و با سودی كه به صورت عادی و معمول می بایست بدست آورند كنار بیایند و بدنبال افزایش درآمد خود از هر طریقی نباشند.

            در مرحله بعدی باید دانست كه به كاری گیری این پرسنل شرایط خاص خود را دارد. باربری تهران از یك طرف با ارائه امتیازات مختلف به پرسنل خود كه در دیگر شركتها كمتر به چشم می خورد سعی نموده رضایت ایشان را تا حد امكان جلب نماید.

از سوی دیگر باربری تهران با توجه به سابقه طولانی و تعدد سفارشاتی كه در طول روز دریافت می كند تعداد سفارش بیشتری به هر خودرو و نیرو خود اختصاص داده و در مجموع این پرسنل می توانند به سود متعارف بلكه بیشتر از سطح دیگر شركتهای باربری دست یابند.

شما نیز می توانید تنها با یك تماس از خدمات ویژه و تخفیفات استثنایی باربری تهران مطلع شده و ضمن ثبت سفارش خود با یك بار امتحان عملكرد باربری تهران به یكی از مشتریان همیشگی ما تبدیل شوید. امید است شما نیز از خدمات باربری تهران رضایت خاطر داشته باشید.

Top