باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران كه سالهاست با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور شناخته می شود مفتخر است كه ارزانترین خدمات باربری را از تهران به خوی و دیگر شهرهای استان آذبایجان غربی به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. ارزانترین قیمت باربری تهران ضمن حفظ كیفیت فوق العاده خدمات این شركت می باشد.



ارزانترین باربری از تهران به خوی و آذربایجان غربی


باربری تهران كه سالهاست با نام تجاری نتسان در صنعت حمل و نقل كشور شناخته می شود مفتخر است كه ارزانترین خدمات باربری را از تهران به خوی و دیگر شهرهای استان آذبایجان غربی به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. ارزانترین قیمت باربری تهران ضمن حفظ كیفیت فوق العاده خدمات این شركت می باشد.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثیه شما از تهران به اقصی نقاط آذربایجان غربی شامل شهرستان خوی، مرند، اهر و ارومیه و دیگر نقاط این استان را در حالی به انجام می رساند كه خدمات و تخفیفات ویژه ای را برای این مسیر در نظر گرفته است.
تجربه بالای باربری تهران در زمینه حمل و نقل بین شهری علی الخصوص در شهرهای تهران و مشهد كه مبدا بسیاری از محموله ها در صنعت حمل و نقل كشور محسوب می شود به دیگر شهرهای كشور عموما باعث شده رضایت خاطر مشتریان این باربری فراهم گردد.
خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می‌شود. این شهر یكی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای آذربایجانی ایران به‌شمار می‌رود. اكثریت مردم خوی به تركی آذربایجانی و اندكی نیز در بخش قطور از توابع شهرستان كردی كرمانجی سخن می‌گویند.
از جمله خدمات ویژه باربری تهران در مسیر تهران به خوی استفاده از خودروهای مخصوص حمل بار مدرن و مدل بالا می باشد. این امر علی الخصوص در حمل بار بین شهری امری بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد و می بایست توجه خاصی بدان نمود.
چرا كه اگر از خودروی فرسوده و مدل پایین استفاده شود در مسیرهای طولانی و چند ساعته ممكن است خودرو دچار عیب شده و در نتیجه از طرفی تاخیر بسیاری در رسیدن بار به مقصد روی دهد و از سوی دیگر ممكن است سرما و یا بارندگی به برخی محموله آسیب برساند.
به همین دلیل مدیریت باربری تهران تاكید بسیاری بر استفاده از خودروهای مدل بالا داشته و در این شركت تنها خودروهای مناسب و سالم به كار گرفته می شوند.
از دیگر خدمات ویژه باربری تهران در این مسیر استفاده از پرسنل با تجربه و متعهد می باشد مدیریت باربری تهران همواره بر این بوده كه پرسنلی را به خدمت بگیرد كه ضمن كارآمدی و سابقه درخشان در صنعت حمل و نقل تعهد كاری لازم را نیز داشته باشند.
از دیگر خدمات ویژه باربری تهران در مسیر تهران به خوی استفاده از تنوع خودرویی بالا می باشد. در این زمینه با استفاده از انواع وانت بار و نیسان و خاور مسقف و غیر مسقف و كامیون و تریلی و ده چرخ و انواع خودروهای یخچال دار و بدون یخچال بالترین تنوع خودرویی را در بین باربری های فعال در استان داراست.
این خدمات و ده ها خدمت ویژه دیگر توسط باربری تهران در حالی ارائه می شود كه تخفیفات استثنایی نیز برای حمل بار در مسیرهای بین شهری و درون شهری در نظر گرفته است. از جمله این تخفیفات می توان به تخفیف استثنایی هفتاد درصدی اشاره نمود.
مدیریت باربری تهران در بخش مربوط به سود و پورسانت باربری تخفیف ویژه هفتاد درصدی را اعمال می نماید و به این ترتیب از هفتاد درصد از سود خالص خود به نفع مشتری چشم پوشی نموده و توانسته است تاثیر بسیاری در قیمت نهایی حمل بار داشته باشد.
شما نیز می توانید جهت اطلاع از سایر خدمات خارق العاده باربری تهران در مسیر تهران به خوی و دیگر مسیرهای بین شهری با یكی از شماره های روابط عمومی سازمان مندرج در سایت حاضر تماس حاصل فرموده و از مشاوره رایگان كارشناسان این شركت نیز بهرمند گردید.
امید است با یك بار تجربه خدمات باربری تهران رضایت خاطر شما نیز جلب گشته و به خیل عظیم مشتریان دائمی باربری تهران بپیوندید.


Top