باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار با تخفیف 70%- باربری تهران سالهای سال است كه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری در تهران بزرگ فعالیت می كند. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا و محصول از تهران به پارس آباد و دیگر شهرهای استان اردبیل با بهترین كیفیت و ارزانترین قیمت توسط باربری تهران به انجام می رسد.



بهترین باربری از تهران به پارس آباد و استان اردبیل


باربری تهران سالهای سال است كه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری در تهران بزرگ فعالیت می كند. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا و محصول از تهران به پارس آباد و دیگر شهرهای استان اردبیل با بهترین كیفیت و ارزانترین قیمت توسط باربری تهران به انجام می رسد.
آنچه باربری تهران را به بهترین باربری در حمل بار بین شهری و درون شهری تبدیل كرده وجود دو فاكتور تاثیر گذار به صورت همزمان و در كنار هم است. یكی از این دو فاكتور قیمت بسیار ارزان این باربری می باشد كه در بین صدها باربری فعال در استان سرآمد است.
نرخ اعلام شده توسط باربری تهران در حمل بار از تهران به پارس آباد و دیگر شهرهای استان اردبیل مانند مشكین شهر و خلخال و... به اندازه ای پایین است و شامل تخفیفات مختلف و استثنایی مدیریت این شركت شده است كه عنوان ارزانترین باربری را نصیب این شركت نموده است.
اما پر واضح است كه قیمت كم به تنهایی نمی تواند كافی باشد. چه بسا شركتهای دیگری نیز وجود داشته باشند كه با كاهش كیفیت خدمات خود مثلا با استفاده از خودروهای فرسوده و از رده خارج و یا پرسنل بی تجربه و تازه كار قیمتهای پایین ارائه دهند.
آنچه باربری تهران را به عنوان بهترین باربری مطرح نموده داشتن توامان هر دو فاكتور قیمت پایین و كیفیت بالا و درجه یك خدمات می باشد.
پارس‌آباد مغان دومین شهر بزرگ استان اردبیل در شمال غربی ایران است. شهر پارس‌آباد منطقه‌ای است كه در جلگه‌ای هموار با آب و هوایی معتدل تا گرم قرار دارد. فاصله آن تا اردبیل ۲۲۰ كیلومتر می‌باشد. جلگه پارس‌آباد مستعدترین خاك و مطلوب‌ترین شرایط آب و هوایی را برای زراعت دامپروری و باغداری داراست.
شركت بزرگ كشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین شركت در نوع خود در كشور و در خاورمیانه با حجم عملیات زراعی، دامی و صنعتی در همین شهرستان دایر است همچنین وجود كارخانه قند، كمپوت سازی، مرباسازی، پنبه پاك كنی و كارگاه تولید لبنیات رونق خاصی به این شهرستان داده‌است.
از جمله خدمات ویژه باربری تهران برای حمل بار از تهران به پارس آباد استفاده از خودروهای مدرن و مدل بالا می باشد. همچنین رانندگانی كه در این شركت مشغول به فعالیت می باشد از تجربه ای شایان ذكر و قابل قبول در امر باربری بین شهری برخوردار هستند.
علاوه بر سابقه تعهد كاری و حسن انجام كار از دیگر عواملی است كه در انتخاب پرسنل باربری تهران تاثیر گذار است. كلیه نیروهای این باربری از جمله كارگران مخصوص بارگیری محموله در خودرو از تجربه بالایی برخوردار هستند.
تجربه بالای این پرسنل با توجه به اینكه نقش مستقیم در ارتباط با كالای مورد نظر مشتری دارند بسیار حایز اهمیت است. این امر سبب می شود تا محموله مورد نظر مشتری با دقت كافی بارگیری شود و در عین حال سرعت عمل ایشان نیز كاسته نگردد.
كلیه خدمات استثنایی باربیر تهران در حالی است كه قیمت ارائه شده توسط این باربری در بین صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كمترین نرخ را داراست. این مهم با اختصاص تخفیفات گوناگون حاصل شده است و رضایت مشتریان را در پی داشته است.
از جمله این تخفیفات می توان به تخفیف هفتاد درصدی در خصوص پورسانت باربری اشاره نمود. می دانید كه قسمتی از هزینه حمل بار به عنوان سود و پورسانت باربری در نظر گرفته می شود. مدیریت باربری تهران به این مبلغ تخفیفی هفتاد درصدی اختصاص داده است.
این بدان معنی است كه اگر سود متعارف یك باربری در حمل یك محموله خاص از تهران به پارس آباد به عنوان مثال سی هزار تومان باشد باربری تهران با مبلغی كمتر از ده هزار تومان سود این فرآیند حمل بار را با بهترین كیفیت به انجام می رساند.
جهت اطلاع از دیگر تخفیفات ویژه مدیریت باربری تهران و دیگر خدمات استثنایی این شركت شما می توانید با یكی از شماره تلفنهای روابط عمومی مندرج در سایت تماس حاصل فرموده و از مشاوره رایگان كارشناسان ما بهرمند گردید.

Top