باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – اگر به دنبال حمل بار مطمئن و آسان در تهران هستید به شما معتبرترین باربری در این شهر را توصیه می كنیم. باربری تهران با سالها سابقه درخشان در زمینه حمل بار بین شهری و درون شهری در تهران برترین خدمات حمل بار را تقدیم مشتریان عزیز خود می نمایند.



برترین خدمات حمل بار درون شهری و بین شهری از تهران به دیگر شهرها و دامغان

اگر به دنبال حمل بار مطمئن و آسان در تهران هستید به شما معتبرترین باربری در این شهر را توصیه می كنیم. باربری تهران با سالها سابقه درخشان در زمینه حمل بار بین شهری و درون شهری در تهران برترین خدمات حمل بار را تقدیم مشتریان عزیز خود می نمایند.

باربری تهران یكی از قدیمی ترین شركتهای حمل و نقل در پایتخت است كه از سالها قبل فعالیت خود را با نام تجاری نتسان آغاز نموده و اكنون به عنوان یكی از برترین و معتبرترین شركتهای باربری در كشور شناخته می شود كه هم در زمنه حمل بار درون شهری و حمل در زمینه حمل بار بین شهری فعالیت می كند.

حمل بار درون شهری در بین كلیه مناطق و محله های كلان شهر تهران از جمله وظایف باربری تهران محسوب می شود كه با خدمات ویزه تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

همچنین حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و كالا و محصول به صورت بین شهری از تهران به دیگر نقاط كشور عزیزمان ایران از جمله شهر زیبای دامغان و همچنین سایر شهرهای استان پهناور سمنان مانند شارود و گرمسار و سرخه و... از جمله سرویسهای باربری تهران محسوب می شود.

این باربری با اعمال تخفیفات گوناگون توانسته است نرخ حمل بار خود را به زیر قیمت دیگر شركتهای فعال در صنعت حمل و نقل رسانده و در بین صدها شركت و موسسه باربری فعال در بازار به عنوان ارزانترین باربری نام خود را مطرح نماید.

از جمله تخفیفات استثنایی باربری تهران تخفیف اعجاب انگیز هفتاد درصدی این باربری می باشد كه پس از كسر هزینه خودرو و راننده و پرسنل این تخفیف به سود خالص و پورسانت مدیریت باربری تهران تخصیص می یابد و هزینه نهایی حمل بار را كاهش می دهد.

به عبارت دیگر مدیریت باربری تهران عملا از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتری چشم پوشی نموده و هزینه های مربوطه را از نرخ نهایی حمل بار كسر می كند.

اما باید دانست كه قیمتهای پایین به تنهایی سبب نشده كه باربری تهران این اعتبار و میزان محبوبیت را از خود بر جای بگذارد. بلكه آنچه بیش از هر چیز موجب رشد و شكفوایی باربری تهران شده ارائه خدمات با كیفیت در كنار قیمتهای پایین است.

باربری تهران از برترین و پیشرفته ترین خودروهای حمل بار استفاده می كنند كه كلیه تستهای فنی مربوطه را به صورت دوره ای پشت سر می گذارند تا هر گونه احتمال خرابی و توقف های ناخواسته علی الخصوص در مسیرهای طولانی تر به حداقل كاهش یابد.

این امر بسیار مهم است كه در مسیرهای بین شهری از خودرو مناسب و مدل با استفاده شود كه هیچ گونه احتمال خرابی یا توقف را نداشته باشد.

علاوه بر این رانندگانی كه در باربری تهران مشغول به فعالیت هستند از بین زبده ترین و كارا ترین نیروهای حمل بار در كشور انتخاب شده اند و آشنایی مناسبی نسبت به جاده ها و مسیرها مختلف حمل بار بین شهری و درون شهری دارند.

تجربه راننده امر بسیار تاثیر گذاری در فرآیند باربری محسوب می شود كه هم در وقت و هم در هزینه مشتری صرفه جویی قابل ملاحظه داشته و عملا رضایت خاطر مشتری را به دست می آورد.

علاوه بر رانندگان دیگر پرسنل مشغول در باربری تهران از جمله كارگرانی كه بارگیری و تخلیه بار را بر عهده دارند نیز از بین مجرب ترین و متعهد ترین نیروها جذب گردیده اند. این پرسنل به خوبی اصول مشتری مداری را فرا گرفته و به اجرا می گذارند.

امیدواریم مجموع خدماتی كه توسط باربری تهران برای شما در نظر گرفته شده است بتواند رضایت و خرسندی كامل شما را فراهم اورد.

 

Top