باربری تهران با نام تجاری نتسان از مبدا تهران و مشهد به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد: 05137336300    09150276300
تهران: 02133326300     09120776300

حمل بار و خرده بار و اثاثیه با تخفیف 70 درصد – باربری تهران یك باربری معتبر و برجسته در زمینه حمل بار درون شهری در تهران بزرگ است كه همزمان حمل بار بین شهری را نیز بر عهده دارد و كلیه خدمات استثنایی خود را با ارزانترین قیمت تقدیم مشتریان خود می نماید. حمل بار از تهران به مریوان نیز از جمله این خدمات محسوب می شود.



باربری مناسب و ارزان از تهران به مریوان و دیگر شهرهای كشور

باربری تهران یك باربری معتبر و برجسته در زمینه حمل بار درون شهری در تهران بزرگ است كه همزمان حمل بار بین شهری را نیز بر عهده دارد و كلیه خدمات استثنایی خود را با ارزانترین قیمت تقدیم مشتریان خود می نماید. حمل بار از تهران به مریوان نیز از جمله این خدمات محسوب می شود.
باربری تهران از همان بدو تاسیس كه با نام تجاری نتسان فعالیت خود را آغاز نموده است و همكنون یكی از برجسته ترین و معتبر ترین شركتهای باربری در تهران محسوب می شود كه در زمینه حمل بار درون شهری بین تمامی محله های این شهر فعالیت می كند.
علاوه بر حمل بار درون شهری می بایست به حمل بار بین شهری نیز در باربری تهران اشاره نمود. این باربری شبكه گسترده ای در زمینه حمل بار از تهران به دیگر شهرهای كشور دارد كه به تمامی استانها و نقاط مختلف كشور عزیزمان ایران سرویس دهی می نماید.
سرویس دهی به شهر زیبای مریوان با حمل انواع كالا و محصول و بار و خرده بار و حتی اثاثیه منزل توسط باربری تهران به انجام می رسد. همچنین این باربری سرویسهای مختلفی نیز به سایر شهرهای استان زیبای كردستان مانند سقز و بانه و سنندج و... را تحت پوشش دارد.
پوشش گسترده باربری تهران هم در زمینه حمل بار درون شهری و هم در زمینه حمل بار بین شهری در حالی است كه كلیه خدمات این باربری به ارزانترین قیمت در ایران ارائه می گردد وهمكنون در بین صدها شركت باربری دیگر نام باربری تهران به عنوان ارزانترین باربری می درخشد.
از جمله تخفیفات گسترده ای كه توسط باربری تهران برای حمل بار در نظر گرفته شده است تخفیف اعجاب انگیز هفتاد درصدی این باربری است.
البته قاعدتا این تخفیف بدان معنا نیست كه نرخ حمل بار توسط باربری تهران هفتاد درصد كمتر از سایر باربری ها محاسبه می گردد بلكه باید دانست این تخفیف در بخش هزینه مدیریتی و پورسانت متداول و مرسومی كه توسط باربریها برای مدیریت در نظر گرفته شده اعمال می گردد.
به عبارت ساده تر پس از كسر هزینه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و هزینه دستمزد راننده و كارگران مخصوص بارگیری محموله مقداری از مبلغ پرداختی توسط مشتری باقی می ماند كه به صورت عرف به عنوان سود خالص مدیریت در نظر گرفته شده است.
مدیریت باربری تهران تخفیف باور نكردنی هفتاد درصدی خود را در این بخش اعمال نموده و عملا از دو سوم سود خالص خود به مفع متری چشم پوشی كرده است.
اما قیمتهای ارزان به تنهایی نمی تواند موجب بالا رفتن درجه اعتبار یك باربری قلمداد گردد. بلكه می بایست همزمان با ارائه قیمتهای پایین كیفیت خدمات دهی بالایی را نیز برای مشتری در نظر گرفت كه رضایت خاطر مشتری به طور تمام و كمال جلب گردد.
باربری تهران به همین دلیل بهترین خودروهای مخصوص حمل بار را كه گواهی فنی و شرایط مطلوبی را دارا هستند به خدمت گرفته است. این خودروها توسط رانندگانی مجرب و كاركشته هدایت می شوند كه آشنایی مناسبی به جاده های بین شهری كشور دارند.
تجربه این رانندگان این امكان را فراهم نموده تا بار مشتری از كوتاه ترین مسیر ممكن و با حداكثر سرعت ایمن به سمت مقصد حركت كند.
كارگران مخصوص بارگیری در باربری تهران نیز از سابقه درخشانی در حرفه خود سود می برند كه باعث می شود در كوتاه ترین زمان ممكن و با نهایت دقت عمل محموله مشتری را در خودرو مخصوص حمل بار بارگیری نموده و در مقصد در محل مورد نظر مشتری تخلیه نمایند.
كلیه پرسنل مشغول در باربری تهران اصول مشتری مداری را به نحو احسن به اجرا می گذارند و احترما كاملی برای مشتریان خود قایل هستند. امیدواریم خدمات ویژه باربری تهران در نهایت موجبات كسب رضایت شما را نیز فراهم آورد.

Top